Tänk att ett helt år gått..

Igår var det prick ett år sedan dom jag träffade Robert min sista dag på Gran Canaria. Det känns helt sjukt att det var han jag träffade där. Hur stor är chansen liksom? Och tiden går så fort att det är läskigt!
Det var inte vår 1års-dag som par, men som.. vad ska man säga, hehe ja ni kanske förstår ;) (mamma, läs inte!) Dagen i ära hade jag lagat middag och gjort massa mys med ljus, brev och paket. Nuuu är det att bli sambo som är nästa steg!




Man kan inte se att det är han!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Otroligt vad tiden går.

hmmm... vad menar du med" inte ett år som par, men..."

Skämt å sido, jag vet ju redan! Otroligt att "det" blev av med tanke på hur han ser ut den kvällen!!!

Hoppas ni hade en mysig kväll med god mat igår.

Ni är duktiga på att "mysa till det", tycker jag.

Stor kram på er/Saknar er!

2009-03-06 @ 08:52:27
Postat av: Pritte Persson

men fy FAAN, jag önskar att inte jag läste detta...

men jag kan juh dra några historier om hur det gick till när jag va på efterfest i helgen, jag tror att mina kalsonger ligger kvar i en trappuppgång i Jordbro!

2009-03-08 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback