Säsongskort i Allsvenskan? I dont think so!

Idag är det hockey igen, och magknipet och nervositeten börjar komma.
Anledningen till att jag inte skrivit något om den brutalt bra matchen i fredags heter Robert. Jag får ju som sagt var inte "reta" honom. Eller reta och reta, jag får inte ens nämna matchen. Då blir han precis som i en tecknad film, sådär röd och det ryker ut öronen på honom och han vill bara slå ner någon. Hehe ;)
Men det var väl ändå tur att jag inte åkte med till Leksand som planerat. 
Ikväll däremot, AIK.. sjukt svår match. Får ont i magen bara jag tänker på det. Men jag räknar med förlust som vanligt, då kan man bara bli positivt överaskad ;) Jag dör om vi åker ur igen!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Jaaa, man får väl glädjas med dej och din far.

Ni lär väl ha glägje yra nu iaf.

Om det inte lyckas för Leksand iår skall jag "byta lag"!! Usch va surt det är!!

Kram kram

2009-03-16 @ 10:05:35
Postat av: Ulla igen

Ha ha... kan inte ens stava.

glägje= glädje

2009-03-16 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback