Jag som lillskit!

bild-097.jpg


Btw, fick en kommentar av bror min till ett inlägg nedan.
Såhär såg det ut;

Pritte Persson om Tänk att ett helt år gått..:
men fy FAAN, jag önskar att inte jag läste detta...
men jag kan juh dra några historier om hur det gick till när jag va på efterfest i helgen, jag tror att mina kalsonger ligger kvar i en trappuppgång i Jordbro!


Som ni ser, han är trevlig min bror, och delar mer än gärna sitt privatliv med allt och alla. Oftast lite för mycket. Om några veckor fyller han år, och jag håller på att klura på en present. Ett par nya kallingar kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var söt redan då ! Älskar dig.Kram mamma

2009-03-10 @ 08:30:15
Postat av: Elin & Tjejerna

Hej Ida, vill ni ha hjälp med flytten? Vår bil rymmer juh mycket om behövs inte va rädd om om ni ska köra grejjer, hojta till bara! Tänk att du är vuxen nu, det går fort. Tuva är lyckligt lottad som brås på dig, du är juh söt som en docka :) Tilda är lite sur och undrar vem hon kommer se ut som, men hon är nog mer sin egen sort ;)

kram

Postat av: Iris

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 21:12:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback