Lediga måndagar kanske i framtiden blir just lediga måndagar...

Nytt schema = ledig måndag istället för torsdag = jag kommer inte få vara kvar på mitt jobb så länge till eftersom att det inte passar att jag kommer på måndagar. Öh, jaha? Värdelösa jävla skit!

Nu har jag för övrigt börjat komma på idéer för mitt projekt. Det blir tema hälsa och träning. Om någon (tex du Elin, sätt igång din kreativa hjärna och kom på saker jag kan göra :'() där ute har några tips för hur/vad jag kan göra saker så skrrriiiivv!

Jag längtar till lägenheten hela tiden :D Och tills i helgen! Har faktiskt saknat Borlänge ...


Mina två favvosar

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör som i den där filmen "supersize me" och ät på mcdonalds i en månad och mät vikt, blodtryck och blodsocker under tiden...



Både kul och enkelt! ;)

2009-01-26 @ 17:30:41
Postat av: Ulla

Jag längtar också till helgen!!!

Det skall bli så kul att se er!

Kolla med Maja om du kanske kan få nån idé.

Hon hade ochså Hälsa, kost och motion som projektarbete.....

Kram tills vi ses!

Ps. va fina ni är!!

2009-01-26 @ 18:37:00
Postat av: Elin & Tjejerna

Hej gumman



Va söta ni är :) Förstår att ni lngtar, snart snart!

hmmm ja ideer, helt klart borde du typ testa olika grejjer, typ träningsformer, preparat, liknande eller undersöka/intervjua folk som sysslar med dem. eller ja njae, jag har inga bra ideer men ställer upp som testperson om det inte är nått alltför extremt ;)



puss

Postat av: Anilla

Ja men ring då:O Jag har inget speciellt för mig den här veckan. Så jag har all tid i världen



Puuss

2009-01-26 @ 21:34:13
URL: http://nillsing.blogg.se/
Postat av: Sali

Börja ta anabola och se hur det påverkar dig som tjej, kolla om du verkligen får skägg och mansmuskler och sånt.. hahah :P Nej jag skojar bara.



Du kan ta två olika kända dieter samt träningsformer och testa dom under en viss tid, sedan kan du jämföra dem båda. Innan du börjar med någon av dom så går du till en läkare och kollar blodvärde, fett, vikt, mått och allt.. sedan jämför du..

2009-01-26 @ 22:25:36
Postat av: Elin & Tjejerna

http://www.starshine.dk/elin/wp/





-----> !!!

2009-01-28 @ 21:16:11
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback