Vinter är inte min grej ...

Igår var jag på bio med Sandra.
Vi skulle se Changeling som alla säger är så bra, men den gick så sent så det slutade med att vi såg Bröllopsduellen.
Lite småfjantig men den var ändå bättre än jag trodde (jag brukar hata såna där tjejfilmer..). Hehe tror vi båda satt och jämförde oss med kompisarna i filmen ;)

Om några dagar åker My till Thailand i två veckor och jag kommer antagligen hinna dö av avundsjuka innan dess!!
Ge mig sommar nuuu

picture-038.jpg
Sötisar :D

Kommentarer
Postat av: Elin & Tjejerna

Hej gumman



Ah det låter toppen :) Ser så mkt fram emot det, Tilda ska sova över och komma upp som du gjorde mitt i natten och skrämma er ;) Tuva och de har kurs idag om just hundvård på dagis, så hon kommer va expert :)



Puss

Postat av: Elin & Tjejerna

Vill också se den filmen, gillar kate hudson :) Thailand gud vad lovley, vill vill vill...

2009-02-05 @ 12:57:42
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp/
Postat av: Linn

Changeling är värd att se:) Hehe vet inte om jag vill det..:P var knall orange/rött nyss, nu börjar det närma sig gult iaf

2009-02-05 @ 17:53:29
URL: http://miissla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback