Just nu är jag inte på topp ;)

Jag har precis gjort en avfärgning på mitt hår (ska lägga på en ljusbrun färg sen efteråt)
Nu är det sådär härligt vitblekt i bottnen för att sedan gå över till röd-orangea fläckar.
Ja ni vet ju själva hur det blir när man avfärgar mörk hår.. förjävligt alltså!

Robert tittar på mig med skräck i blicken..
Jag: Jag kanske ska ha kvar det här ett tag. Ifall jag skulle gå på maskerad eller något. Då kunde jag vara Ariel.
Robert: Eller lilla-grisjungfrun


Ja exakt, tack tack.. så snygg är jag just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Ulla

En skönhet klär i ALLT!

Glöm inte det!

2009-02-03 @ 09:38:46
Postat av: Elin & Tjejerna

Ida, kom ihåg att skaffa en massa filtar och grejjs som vi kan täcka er nya fina möbler med när vi kommer på besök ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback