Jag lever, jag lovar!

Hoho, bloggen är stendöd. Jag har verkligen inte motivationen till att skriva regelbundet.. Just nu sitter jag på jobbet och klickar hem massa fint från min favvo-webshop Ljuva Ting. Ska man flytta hemifrån så måste man få slösa pengarna man sparat ihop, så enkelt är det ;)

Såå.. för två helger sen var det dags att fira Sandra. Lillskiten börjar bli stor! Det började hemma hos henne med snittar, femkamp (trekamp?) och sedan utgång på Skeppsbar. Dagen efter var det alla-hjärtans som jag och min löööv spenderade på våran stammisrestaurang med massor av god mat och gott vin.




jaa.. som ni alla säkert redan sett så finns det bilder på facis.

Nu i fredags var vi ut med min brorsa. Rocketroom på Debaser i slussen med massa rockabilly-band som uppträdde. Det är kul att gå ut med Niklas för det är alltid så avslappnad stämning. Han skulle agera som någon slags scenpratare och stog på scen och drog massa skämt mellan att banden spelade. Han var väldigt nervös men det gick hur bra som helst! Roligast var att han stog och drog flera skämt om dvärgar ovetandes om att det var en dvärg (eller inte dvärg, ännu mindre som Mini-Me) i publiken som inte kan ha tyckt att det var speciellt kul. Snacka om att bror min kan skämma ut sig! Mini-Me var iofs tung på dansgolvet och hade en hel ring med tjejer runt sig ... hrm ;)




Btw, idag kommer My hem tror jag. Antagligen brunare, blondare och smalare än vanligt... BITCH!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tjejerna

Ha ha ha,,, han sa det där med dvärgen, hur stor är risken/chansen att just en sån finns i publiken ;) gud va fint ni kommer ha det hemma, får jag lämna barnen och skiten här hemma och komma till er och insupa lite ljuuuuuvligt lugn och ordning och reda :)

Postat av: Linn

Hahah hoppas han inte tog allt för illa upp:P

Nej jag vet inte jag kan typ när som, skulle vara kul att få med sig sali och kanske my också. puss

2009-02-24 @ 22:33:41
URL: http://miissla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback