Wuuuuuuuuuuuuueee


Tillgjord? Oh ja, som vanligt!

Sitter uppe i Borlänge och tråkar ihjäl mig. Robert är på match. Vi tar tåget hem till SKHLM (vad var det för fel på skärholmen?) vid åtta ikväll. Och glöm inte att se ett hål i väggen på kanal 6 klockan 20:00... och glöm inte att titta efter mig ;)

Jahaani, vad har hänt annars då? Inte mycket inte mycket... Njuter av att gå trean på gymnasiet så att man äntligen snart slipper skiten. Blir ju fan utbränd av att inte göra något alls! <
Något annat jag sitter och funderar på är hur mycket jag hatar när folk undviker att säga sanningen för att dom inte vågar! Eller när man helt enkelt undviker en diskussion för att man inte kan prata för sig själv. Står man inte på sig kommer man inte långt här i livet, och säger man inte sanningen går det så småningom bara utför och allt kommer skita sig.

Nu ska jag gå och klappa lite på katten! Over and out ;)

Kommentarer
Postat av: Elin & Tjejerna

Ha ha, sötis, du är så lik hon,,, kommer inte på va hon heter nu, vet du vem jag menar? i den där filmen... hmm fin beskrivning! är du med i publiken på hål i väggen eller?



vem är det som inte vågar ta en diskussion? om vad??



Robert,

Hej på dig med :)

Kul att ha ett forum här på idas blogg som vi kan skriva på, eller hur ida ;) Så hur är allt i Borlänge? Här är allt lugnt, eller så lugnt det kan bli med 3 små antar jag. Mmm vi får ta och ses snart så ska ni få gosa lite med Milo, han är som ett litet ät och sov paket än så länge :)

Håller tummarna för jobbsök och lägenhetsletning då, Ida har tipsat om Claes Ohlson va? Kan juh va nått, du har tydligen rätt dialekt för jobbet också.

Vad blev det för mat? Vad har ni för läckerheter att erbjuda i Borlänge? Kan ni/du inte fota lite så man får se hur det ser ut där? I borlänge alltså..



kram

Postat av: Robert

Hej Elin.

Ja ibland känns det som om man går in och kollar sin mail, fast man i själva verket är inne på Idas blogg :)

I Borlänge är allt bra, hösten börjar närma sig så nu blir allt bara ännu mer dött. :P Hur går allt hemma? Har Tilda och Tuva visat Milo sina bratts (eller hur det stavas :P) ?

Claes Olsson skulle jag absolut kunna tänka mig, har skickat iväg 4 ansökningar hitills iaf :) Så det går då framåt iaf.

Hehe det vart Dala Indiskt Kök :P Jag var bara tvungen att ta med Ida dit eftersom första gången hon var i Borlänge så tyckte hon namnet på restaurangen var så roligt. Det var rätt så gott, men jag tror Ida tyckte det var lite starkt. :)

Ja vi får ta och fota lite nästa gång vi är där. Hade vart roligt nån gång längre fram att visa er hur Borlänge ser ut, ni skulle få en special guidad tur :)



Ha en fortsatt trevlig vecka och hälsa alla!

Kram

2008-09-17 @ 10:48:11
Postat av: IDA!

MEN SLUTA NI TVÅ!

2008-09-17 @ 13:18:24
Postat av: sandra

haha, såå söööttt.

2008-09-17 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback