Tågresa = plugg?

Sitter på tåget påväg hem, är på centralen om en timme. Känner mig tom i hela kroppen. Förstår inte vad den killen gör med mig, men magiskt är det. Snart ett halvår, månaderna bara rinner iväg. Vem sa att en charter till Grankan inte kunde leda till något bra? ;)

Kom tidigare idag på att vi har salskrivning om Doktor Glas imorgon. Lite småpanik fick jag kan jag ju erkänna. Dags att börja skriva den där läsloggen nu kanske. All credd till Yvonne dock som i stort sätt är den enda seriösa läraren på EUIT! (jag VÄGRAR säga Edicon, punkt slut!) 

Kommentarer
Postat av: Linn

Berätta hur det gick sen:) Vad skrev du om? Puss

Postat av: V

sitter o letar en läsblogg till doktorglas så kommer man in här ääääääähähhhääää

2008-10-20 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback