..och så var det lördag



 

Sitter och gör mina två favoritsysselsättningar, tittar på SATC och letar hundar på blocket, haha. Ja drömma lite får man ju alltid ;) Och ja jag är världens nörd, men thats me ;)

Har absolut inget att skriva här som vanligt... förutom att jag är sjukt uttråkad. Ska kanske springa iväg till beeeebisen snart, han lär ju ha astråkigt på sitt jobb som vanligt, och vem skulle inte vilja ha mig där som en uppmuntran? daaah ;)

Förresten, på filmen, Robert gör mål (för alla som bryr sig där ute = 0 personer).. en liten uppladdning för imorgon ;)



pööööösss


Kommentarer
Postat av: Robert

Hehe ha inte för höga förhoppningar om morgondagen gumman, jag kommer vara super nervös nu när du ska kolla :P För övrigt måste jag säga att det är en jäkla läcker frispark ;)

2008-09-21 @ 05:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback