NEEEEEWS


Viktig nyhet!
Oh yes, mina ögon känns lite bättre idag!
Har skolfoto imorn och inte sjutton vill jag gå dit med röda och rinnande ögon.
Eller iofs, det kan ju inte bli värre än när jag gick i sexan och blundade på dom enskilda fotona. Hem kom massa foton i brevlådan och en lapp där det stog att jag fick dom gratis. Tack liksom, vad fan skulle jag med dom till?

Och så till en ännu viktigare nyhet!
Hockeypremiär ikväll! På hemsidan ser jag att det är prick 5 timmar och 19 minuter kvar nu, haha. geek som man är ;) Plåtar för säsongen ligger här bakom mig, och om någon timme kommer väl det där suget i magen också ;) weeho

Och så en nyhet som inte är viktig alls..
Sali är en apa, så det så! :p

Kommentarer
Postat av: Sali

HAHA fick du dom gratis!! Vad elakt! Lät lite som att "du va så ful på bilderna så du får dom gratis!" hmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback