Jag tänker på dig precis just nu!


Kommentarer
Postat av: Robert

Och jag har tänkt på dig hela natten!

Ses senare idag :D



Love you!

2008-09-10 @ 05:35:53
Postat av: Sara

Hahaha Ida, vad skrev du om till mig, vilken giraff? :D haha fattar inte? Ses ikväll PUSS

Postat av: Sara

Jaha, HAHAHA, den giraffen! Men tror du inte vi ser honom när vi ska åka hem, på perrongen på andra sidan? Jag typ OJJ nu gömmer jag mig :D hahaha, riktigt skum kille! Vad kul det var igår förresten..älskar när din vilda sida kommer fram :D

2008-09-11 @ 13:09:58
URL: http://avand.blogg.se/
Postat av: Elin & Tjejerna

Men Robert, nu får du se till att flytta närmre så Ida kan blogga om nått annat än längtan efter dig ;P Hur går letandet?? Jag håller utkik här i Skogås ;) Fast jag förstår henne, inte kul att vara ifrån den man älskar...

Ida, har ni nån annan dag som ni skulle kunna/vilja ses? Nästa vecka är Danne hemma, då kan jag faktiskt tänka mig att luncha i Farsta eller nått, vågade mig dit idag så jag är liiite modigare nu, trots att han i princip bor vid bröstet ;)

Hur blev det med grönan?? Det har nog varit va??

Puss, love u

2008-09-11 @ 16:40:22
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp/
Postat av: Josefine

fin blogg :)

2008-09-11 @ 16:45:51
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Robert

Hej Elin!

Hoppas allt är bra med dig och lillebror. Jag ser verkligen fram emot att få träffa honom. :)

jodå sökandet går iaf framåt, jag har siktat in mig på att söka jobb först och har väl skicket iväg en 4st ansökningar. Ska börja kolla lägenheter nu framöver så du får jätte gärna fortsätta hålla koll i skogås :)

Nu ska jag ner till Borlänge Centrum och bjuda din underbara syster på lite lunch, ska försöka hitta på någon specialrätt från Dalarna som hon ska få avnjuta. :) Ha en trevlig helg och hälsa alla!

Kram Robert

2008-09-12 @ 13:27:56
Postat av: Ida

SLUTA FÖRA MIL-LÅNGA KONVERSATIONER I MIN BLOGG! :P

2008-09-12 @ 13:32:18
URL: http://xiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback