Bara en grej på fyllan Sandra? I don't think so ;)



Nu om tre-fyra timmar är det exakt ett halvår sen den här bilden togs.
Helt sjukt var tiden går fort. Och helt sjukt att träffa sin kärlek på det sättet.
Blir varm i hela kroppen när jag tänker på den där kvällen, känns inte alls som att vi träffades där nere.  Och som jag sa till min morbror för några dagar sen när han pratade om att det var en festochsupar-resa, tur att man fick ut något bra av det hela!

Fortfarande nykär? Oh ja! Flera gånger om

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

"Värd att bli behandlad bättre"? Han behandlade mig aldrig någonsin dåligt, Ida :) men det är sjukt jobbigt att vara kär i någon som inte känner detsamma/har tid/osv. Kram!

Postat av: Linn

aaw:)

2008-09-06 @ 03:00:26
URL: http://miissla.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe, ja kolla vad fel man kan ha..

Men är så glad för er skull! :) Hoppas ni hade det roligt igår även fast jag och Matte inte följde med :( Det går nog fler tåg ;)

puusss

2008-09-06 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback