Stora tuna kväll

I fredags var jag på fotbollsavslutning, och nej det är inte varje dag man är det inte :p
Det var riktigt trevligt iaf, mycket roligare än väntat.
Fick klart för mig vad dom tycker om Stockholmare, och jag kan väl inte säga annat än att jag förstod dom ;)

På onsdag ska jag först få ig i matte, och sen upp på världens grabbkväll och se Leksand-Mora. Det är lockande, men jag tror inte jag vågar ha min Anti Leksand tröja ;) Får väl vara sådär flickväns-snäll och jubla stort när Houkko gör entre :D

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha den t-shirten får du inte ha. :P Jag har ju fixat en matchtröja till dej ;)

2008-10-06 @ 21:23:58
Postat av: Ida

Hmmmmm ;)

Postat av: Lenin

Heeeja Leksand !!!! Det gick ju bra i går.

Och Grattis på er dag ni två älsklingar.

2008-10-09 @ 12:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback