Idag är jag datakonsult, så det så!

Såå, vad händer?
Inte mycket faktiskt.. sitter på jobbet sen åtta imorse. Har varit rätt så kul att vara tillbaka. Eller nja snarare har det väl varit kul att alla tycker det är kul att jag är tillbaka ;)
Det har väl inte varit världens mest händelserika dag precis. Förutom att min syster plötsligt gått och blivit världens djurvän som vägrar ha kvar mina fiskar. Haha hon är knäpp hon ;) Men desto mer fiskar till mitt akvarium :D
 Nyss gjorde jag ett test på någon spelsida för typ tolvåriga tjejer. "Vilken slags kille passar dig" ...och tror ni inte jag fick svaret "the nerd"! Haha internskämt på hög nivå, men jag höll på att skratta ihjäl mig ;)


Kommentarer
Postat av: C

TAck :)

Postat av: C

Tack :)

2008-11-07 @ 04:04:43
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Elin & Tjejerna

Hej sötis

Ha ha ha, egentligen gillar jag inte djur alls så mycket, tror det är där skon klämmer ;P Men jag hoppas de får det fint hos dig, och ärlig, jag mådde lite illa när jag gick förbi och såg dem simma runt där med sina fenor och ögon, uhhh....

Puss

2008-11-07 @ 16:23:33
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback