Plugg så att det räcker i flera dagar till...

Kort skoldag, kort besök i Skärholmen och kort träff med Giggi, the queen herself. Sedan har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag suttit och varit avundsjuk på Sandra som är på kryssning och så har jag umgåtts med the best friend. Det enda vi gjorde var väl att snacka massa skit, som vanligt. Och ja, vad kom vi fram till egentligen? Att om man sätter regler för varandra i ett förhållande bryter man dom. Har man däremot tillit till varandra, gör man allt för att ta vara på det. Haha sen var det nog inte så mycket mer :D 
Han är snäll han, och han klarar allt.

Nu, över till plugg plugg plugg. Ovanligt? Inte det minsta!
Och fan vad jag blir förbannad om jag bara får vg..


Vill bara spola fram tiden så att det blir onsdag nu nu nu!
If this is the kind of love that the old folks used to warn me about,
I'm in trouble!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback