PERFEKT I PARADISET?

image543

Sommaren närmar sig,
jag har världens bästa vänner,
jag är kär i en underbar kille,
jag överlever skolan,
jag ska träffa mina små älsklingar i helgen,
det är varmt ute,
alla mina skor är nyklackade,
min syster har en liten i magen,
Alice börjar se mindre ut (eller okej, det är nog bara önsketankar ;D),
mamma kan gå igen,
mitt hår är snart sådär långt igen som det var innan jag klippte av det,
mitt rum är nästan städat,
det grönskar i betongförorten Sätra,
jag har snart klarat av två tredjedelar av gymnasiet,
MEN JAG HAR INGEN HUND!

Kommentarer
Postat av: SANNDRAAA

men kan jag bara få köpa en hund till dig när du fyller år?
Fast mamma Lena och pappa Perran kommer mörda mig :|

2008-05-07 @ 18:50:44
Postat av: Ida

JAA TACK!

Postat av: Mamma Lena

Nej tack !!!

2008-05-09 @ 14:21:26
Postat av: Linn

Hahahah:D
Äsch, nu ska vi inte va sådär;)

2008-05-09 @ 22:56:23
URL: http://miissla.blogg.se
Postat av: Linn

btw, folk kommer ju se den ändå snart:) hihi

2008-05-09 @ 23:01:39
URL: http://miissla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback