Jonas är den elakaste (och enda) vampyren jag känner!

image555


Jag tror inte att någon förstår hur sjukt mycket jag har pluggat och skrivit under de senaste veckorna.
Men samlar man allt till de sista veckorna innan betyg får man skylla sig själv.
Betyget i samhälle b är iaf klart, det blir mvg. Och i engelskan blir det antagligen vg. Engelska har aldrig varit mitt starka ämne. Svenska och psykologin får vi se, har mycket kvar att göra i båda ämnena. Ska fortsätta plugga gärnet i någon vecka till och försöka uppnå mvg i båda ämnena. Men det är än så länge långt kvar.. SUCK!

Igår när jag satt kvar efter skolan för att plugga klart om ämnet Dracula kände jag en obehaglig smärta framme vid hårfästet.
Den här gången var det dock inte migrän, utan Jonas som smygit sig på mig bakifrån och bitit mig i huvudet allt vad han kunde! Sedan skuttade han iväg sådär skrattandes och nöjd som bara han kan vara. Kan meddela att det fortfarande var ömt imorse, hmpf! Han är rolig han ..


EN GRILLKVÄLL IMORN ÄR JAG SÅÅÅ VÄRD JUST NU! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det var inte allt jag hade!! :D

2008-05-23 @ 00:03:57
Postat av: SANNDRRIISCCCHHH

hahaha,ida vi måste langa haloumi (hur stavas det? :S) idag
OHH YÄÄÄÄ

2008-05-23 @ 13:39:46
Postat av: ida

yäääääääh motherfucker

2008-05-23 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback