It started out with a kiss, how did it end up like this?

Det är väl nu det är dags för mig att ta tillfället i akt och skriva ett långt inlägg om alla smaskiga saker som ni läsare gått miste om de senaste dagarna. Men nej, det orkar jag inte. Och att dra en livshistoria i bloggen är som sagt var inte min grej..

Att vädret varit perfa de senaste dagarna har egentligen inte spelat så stor roll, jag hade haft det lika mysigt ändå. Men vem klagar på att få sommarvärme i några dagar? Absolut inte jag. Sen att det ser ut som att jag kommer från Blekinge är en annan femma. Men är man en sån som inte orkar besöka Solarieöarna så är man!

För övrigt har mitt surande över att behöva lalla runt ett helt år till på EUIT inte gått över. Tvärtom så känns det förjävligt, men överleva lär jag ju göra iaf.. hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallo, barnen tyckte ni va lite pinsamma som pussades HELA TIDEN ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback