Jobbet har tagit över mitt liv

Chefen planerar att säga upp tidigare ansvariga för datorer och hemsidan och vill att jag ska ta över, hemifrån.

Hur sjutton jag ska hinna med det när skolan börjar sen är väl ett mysterium. Men det lär väl lösa sig. Jag har ändå inte mycket till liv :p
Nu ser jag mest fram emot semestern nästa fredag då jag redan känner mig minst sagt utbränd ;)

Men det är väl bara för att jag jobbat hemifrån på kvällarna också. Pengar är livet ;)

Nu är iaf arbetsveckan slut om en halvtimme. På fredagar får man nämligen sluta tidigare *wooho*
Ikväll är det inplanerat trevligheter hemma hos Emma med massor av mys. Jag är taggad till tusen trots tröttheten!
Eftersom att jag började jobba redan dagen efter avslutningen har jag knappt varit hemma något, så vi får väl se om dom ens kommer ihåg mig ;) I helgen blir det andra bullar för nu ska jag visa att jag faktiskt överlevt de här första veckorna ute på landet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback