theeaatheeer

image377
..här har vi teaterapan själv


Kvällen började med att jag, Sandra och Gisella var på teater.
Haha okej det där lät bara för konstigt, så jag får väl lov att erkänna att anledningen till att vi var på teatern var för att vår kära kompis Anilla var med i den. Riktigt duktig var hon!
De 100 kronorna vi fick betala för att se föreställningen var tydligen ett billigt kompispris (??).
Men jodå, teatern var mycket bättre än jag trodde. (och längre, satt där i över 2 1/2 timme :| ) Den innehöll ju både humor och mycket hångel och halvnaket, haha så vi klagade inte.
Haha och Anilla var riktigt bra på att hålla masken och inte komma av sig när vi satt där på första raden och larvade oss. Andra medverkande i pjäsen var inte allt för nöjda över att vi var där.
Men vadå, sätrabarn ute på fina kulturella evanemang, det händer ju inte varje dag direkt så lite fick dom faktiskt räkna med! :D

Efter teatern blev det lite fika på Stureplan.
Jag och Sandra hade väl inte direkt det glassigaste sättet att ta oss därifrån på, men det är lööööögnt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback