skor

image370

Att gå halv nio till tjugo över elva = helt okej dag :).
Vi har i stort sätt inte gjort någonting alls i skolan igår och idag, fotat lite bara (bland annat har jag fotat Mys skor som ni ser, hah).
Vad som händer nu resten av dagen vet jag inte riktigt.
Haha jag vet ju vad jag vill, men vi får se hur det blir :D

Btw har jag klurat ut en sak jag ska ge Sandra i födelsedagspresent (och nej det är inte en resa :p)
iih inte långt kvar nu, måste planeraplanerarplanera för att få alla presenter klara.

Kommentarer
Postat av: SANDRA LINDER

OMG!!!!
IIIDAAA, FAN VA DÅLIGT!
DU FÅR INTE SKRIVA I DION BLOGG OM DET, JA BLIR AS SPÄND NU :O
JA KOMER ALDRIG PALLA VÄNNTTAAA..
IIIIHHHHHHHHHHHHHHHHH
HIHIHI

2008-01-10 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback