långhelg

image422
Jag och mina töffingar :D

Efter att ha blivit hämtad av Sandra med bilen för någon dag sen,
förstod jag direkt varför Marie hade sådan panik i rösten igår när jag ringde.
"Hon är ute och kör. Och veeet du vart? E4! Jaaa förstår du att man blir orolig eller?"
Haha, ska jag tolka det hela som att Sandra krockade och dog när hon inte ringde upp på kvällen?

Igår var det middag i Skärholmen och sedan teater, Gökboet, med klassen.
Den var faktiskt helt okej, särskilt eftersom det var gymnasieelever som spelade.
Kan ju erkänna att det var lite obehagligt att sitta på raden längst fram när hon med grönt krulligt hår svischade förbi hela tiden. Hon hade varit minst lika läskig utan att klä ut sig till mentalpatient!

Idag är jag iaf ledig, och likaså imorn, så vi får se vad som händer :D
Ska hoppa in i duschen nu.. wooha

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAHA!
IDA. VET DU HUR GRYM JA VA ELLER?
Ni kan säga vad ni vill nu, men när jag väl har det där jädrans körkortet och hämtar er överallt kommer ni avguda mig :D
mohaha

2008-01-31 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback