inte min dag idag

image387
Snaaart åker vi Sandra, inte långt kvar :D

Imorse måste jag vaknat på helt fel sida med tanke på hur sur jag varit idag.
Jag har gått runt och gnällt och varit en tickande bomb hela dagen.
Efter att ha sovit några timmar på soffan mår jag dock tiotusen gånger bättre.

Finns inte så mkt mer att berätta.
Eller jo, att jag ska göra ett resereportage om Sätra i skolan *hjälp*
Så, hur lockar man folk att åka hit?

Dalen, turken i centrum, kaninerna i kulan, sätrabadet, de lila staketen vid centrum osv. A listan kan göras lång, det här kommer gå som en dans på rosor .... :D

Kommentarer
Postat av: Sali

haha locka folk till att åka till sätra.. Skriv att om dem åker till sätra så är det som att åka till ett gratis-zoo med en massa apor som tagit speed! HAHAHA...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback