hockeytajm

image403
haha världshistoriens fulaste bild here we come :D

ATT JAG ABSOLUT INTE HAR NÅGOT ATT SKRIVA HÄR ÄR ETT FAKTUM!
Men jag har tvingat med mig Sandra till hockeyn ikväll.
Jag tycker det ska bli kul, som vanligt :D
Vad hon tycker vet jag inte riktigt, men hon är van och hon får lov att stå ut :D haha
(eller hon är nog rätt nöjd, det är ju mot Djurgården. Värre var det när jag tvingade med henne att sitta i en buss med massa svin hela vägen till Mora, för att se SSK förlora och sen åka hem igen)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, söt bild ju :)

Svar: Det är jobb på SF under sportlovet :) Men bussarna slutar gå mot Huddinge vid 23:40 - och det kan hända att man får jobba till 00:30 vissa kvällar. Visst kan man åka hem kommunalt, men det blir nattbussar & en massa byten på över en timme. Inte det roligaste om man vill hem efter en sen arbetsdag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback