gott nytt jävla år

Gott nytt 2008 förfan! Nytt år, nya möjligheter, wooho.

Haha, hur resumerar man gårdagen? :p
Började på fin (??) indisk restaurang i stan med tjejerna.
Sen blev det dra till Karros kompisar och spendera tolvslaget i Gamla stan, eller ja närmare Slussen.
Och hoho, många kyssar på tolvslaget blev det :D (av Sandra, Sara, Karro, Anilla och Gisella by the way, men wtf ;D).
Mitt bland allt folk träffade på personer man inte riktigt förväntade sig att träffa.
När jag och Sandra stog där och letade efter alla andra, vem kommer om inte självaste Sebastian? RAWR!
Och sen, Dogge=räddare i nöden? hahahah fyfan

Det hela slutade iaf med att jag och Sandra satt hos Danne.
Kan erkänna att jag hade jävligt roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback