Kort update:

Igår var jag och lunchade med tjejerna, och efter det blev det nagelfixning.
Hon som gjorde mina var helt nyutbildad och väldigt nervös.
Förutom att det var extrapris eftersom att dom precis startat stället,
fick jag inte bara manikyr, glitter och stenar gratis på mina förlägningar,
utan även nagelprodukter eftersom hon tyckte jag var en bra första kund, haha.
Så ja, henne gillar vi :D

Alla hjärtans dag
slutade helt okej.
Föräldrarna var söta och gav mig ett slags smyckesskrin och ett guldhalsband.

Idag var det ett kort besök i skolan och sedan smyckesshopping.
Efter det var jag och Sandra och solduschade, och gud vad nervösa vi var!
Men det hela slutade väl rätt bra antar jag..
Jag ser just nu ut som att jag har tagit bus, fast tio gånger sämre.
Får hoppas att resultatet är bättre om några timmar.

Nu ska jag skynda iväg, URISgala (?) i Skärholmen.
Har ju lovat kära Anilla att ställa upp, och vad gör man inte för laget? mohah
PUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Sali

hahaha joodå du är en kärleksdoktor :D
Vad fick du för nagelgrejer?! :D
ja lätt, vi måste ut och festa o dansaaaa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback