Lite kort om de senaste dagarna

I fredags var det avslutning och prov i skolan. På kvällen bar det hem till My och Stefan på vin, cider, öl och snittar. Riktigt mysigt var det och en perfekt början på kvällen. Sedan blev det vit limmo in till stan och utgång. Jättemysig kväll och bästa sällskapet :) och världens bästa pojkvän vid min sida såklart ;)

Igår vad det minijul med brudarna hos Karro. Vi blev rätt många.. Jag, Sandra, Elli, Giggi, Sara, Sarah, Anilla.. och så Karro såklart. Hon hade gjort det hur fint som helst med massor av fika och mys. Sedan bytte vi julklappar och Giggi hade köpt till mig. Myssaker från Lagerhaus.. hehe jag tror hon känner mig bättre än hon tror ;) På kvällen skulle resten gå ut, men jag var rätt sliten sen dagen innan plus att jag hellre spenderade kvällen med min fina pojkvän.



Jag har tagit massor av bilder de senaste dagarna, men inte orkat ladda in dem än. Håll ut, det kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback