Juuuuul

Igår skulle vi vara juliga så vi åkte iväg och köpte marsipan i olika färger och ett sånt där halvfärdigt pepparkakshus. Det hela gick rätt bra tills Robert brutalt bröt sönder ena väggen. Självklart skyller han på att han är för stark (här i Stockholm kallar vi det för klumpig). Man kan ju tro att såna där pepparkakshus man köper ska vara lätta att få ihop. In my ass! Vårt är inte klart än, och vi började igår ...
Med tanke på julen, förra veckan var vi på världens mysigaste julbord i Borlänge. Gud vad jag älskar att vara där. Saknar det hur mycket som helst redan.

Nu ska jag masa mig upp ur soffan och bege mig till Skärholmen. Det är nämnligen minijul på lördag, och jag är secret santa (eller, så secret är jag väl tydligen inte :p) åt Elli.


Och så sist (och även minst :D) GRATTIS I EFTERSKOTT SNYGGING!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

ha ha ha, inte lätt att va stark ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback