Senaste veckan

Tisdags - fyllde jag år. Låg hemma sjuk och gosade med pojkvännen som sov till fem efter att ha jobbat natt. Såg massa avsnitt av Dog whisperer (ja, jag har det på dvd :D). På kvällen blev det massa hyrfilmer och god mat.

Onsdag - tillbaka i skolan. Var på inspelning till programmet "Ett hål i väggen" som vad sjukt kul. Och vem säger nej till att sitta någon meter ifrån Björn Gustavsson, Henrik schyffert, Felix herngren och Linda Rosing en hel eftermiddag? På kvällen blev det bowling.

Torsdag - var till sjukhuset på morgonen och sedan på Älvsjömässan hela eftermiddagen som utställare.

Fredag - fick presenter från brudarna i skolan. En bok där dom, lärare + andra i skolan skrivit massa gulliga saker till mig, och så lite intimare saker också. På kvällen var det först middag hos Sandra och sen utgång med massa folk från Sätra. Hur kul som helst :)

Lördag - släktmiddag med massor av mat och massor av folk.


Jag och mina bebisar


Äntligen efter allt mitt tjat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback