Ida på jobbet

Nu är sommaren snart över, och det känns faktiskt rätt bra. Längtar av flera skäl till att hösten ska börja komma. Skolan är dock inte ett av dom.

Totalt har jag varit hemma i Sthlm cirka en och en halv vecka på mitt lov, och det känns sjukt bra att ha kommit ifrån allt så pass länge.

Sommaren började med jobb och jag tjänade nästan 10 000 på cirka två veckor. Lite pengar har jag faktiskt fortfarande kvar, duktig som jag är ;)
Sedan var det Alanya, massor av mys i Borlänge, flera nätter i stugan i Brötjärna, Selma Lagerlöf spa och så avslutningsvis Gotland förra veckan. Dvs mycket mys :)

Snart fyller jag 18 och det känns väl roligt. Inte så att jag räknar ner dagarna och ser fram emot det jättemycket som alla andra verkar göra till sina 18års-dagar. Krogbesök och dylikt lockar väl inte jättemycket direkt, snarare att äntligen bli myndig och få ta körkort. OCH ÄNTLIGEN FÅ MIN HUND SOM JAG TJATAT OM I HELA MITT LIV!!!! (pik till käre mor min ;D) Woha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Var med i min tävling där man kan vinna hår saker till ett värde av 800kr :)



http://shocker.blogg.se/2008/august/vinn-overraskning.html

2008-08-11 @ 11:37:49
URL: http://shocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback