yäh..

Positiviteter just nu

  • SATC! Död åt den som missade idag!
  • Att Linn och jag överlevde skoldagen, efter en kick av att klarat av att äta i matsalen ;)
  • Jag kanske ska träffa min stora livskärlek (Sandra alltså) imorgon
  • En träff med big sis är nästan inplanerad i helgen..
  • .. och för er som missat det har hon en POJKE i magen :D
  • DET ÄR SNART SOMMAR!!

Mindre kul...

  • Att Sali inte är i skolan..
  • Att det var sjukt länge sen jag var och fixade naglarna nu, det behövs verkligen! Tid ska inbokas snarast.
  • ATT ALICE ÄR STOR SOM ETT HUS!

Kommentarer
Postat av: N u d i s t p o l k a

du, brukar du läsa tjejtidningar? isf kanske du vet vilken tidning jag ska välja :]? se mitt inlägg.

Postat av: Elin

Ja gumms, du har en massa grejjer att va glad för :) Du har också två underbara systerdöttrar som pratar om dig för jämnan :) Nu har Tuva sett bilderna från Kreta (med dina flätor, remeber? ha ha ha..) och kommit p att hon vill ha såna, hon verkar tro att du gjorde de själv och att du kan göra såna på henne med.
puss

2008-04-17 @ 13:10:34
URL: http://www.starshine.dk/elin/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback