Hej hallå där..

Att vräka ur sitt privatliv i en blogg är något av det mest patetiska man kan göra. Men det är väl just därför det är så lockande att göra det också..




image508

Senaste veckan har varit p-e-r-f-e-k-t på alla sätt och vis!
I helgen var jag i Borlänge igen och det var supermysigt. (ja, ni kan garva hur mycket ni viiill :p) Alla är sååå trevliga och snälla mot mig, trots att jag kommer från Sthlm ;) Bland annat bio och utgång hann man med upp i Dalarna.
Igår var det derby och hotell efteråt som gällde.

Och ja, det är helt sjukt vad bra jag mår just nu =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gummis
Har du hunnit se rec än? den har vi hemma men inte vågat se än, om du tar dig hit kanske ;)
guud va härligt att du är så lycklig med ny kärlek och allt, du är värd det bästa gumman! Klart vi inte garvar åt att du åker till Borlänge, det är säkert jättemysigt där (minns inte om jag varit där, men det vet säkert perka, du vet, jag och geografi) ;) Vill höra allt sen när vi ses :)
Ja det känns jättespännande med en lillebror, kunde jag aldrig tro :) längtar också massor.
puss, love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback