En typisk söndag?

Idag har jag hunnit med att:

  • sova till ett - ja det hinner jag väl med varje lördag och söndag, så det var inget nytt
  • funderat på att städa mitt rum och plugga - dock utan resultat
  • övningskört - det gick prima om jag får säga det själv. Pappa sa snarare det går för foooort
  • varit på handboll - Hammarby - GUIF med lite släkt, för övrigt första gången jag var på handboll på över ett år. Hammarbyarna var lite småhäpna att det satt tio galna GUIFare på fel sida av hallen, men kul som få hade vi, och vi hördes, oh ja. Alledles för mycket tyckte jag ibland då Hammarbyalkisarna framför var lagom glada. 
    Från att ligga under med tio mål tog GUIF igen och ledde tom i korta stunder. Matchen slutade dock med 28-27 till Hammarby, men ingen var ledsen över de då småpojkarna i GUIF gjort en kanonmatch. RAWR! haha
  • lyssnat på Jens på radion - Kusin Jens (som för övrigt var med på handbollen) var med i ett program som hette Verkligheten då han pratade i tjugo minuter om att han skulle vara bonden först ut med traktorn på åkern i år. Mycket underhållande mohah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback