Nu är det jul igen, nu är det jul igen

Woho, nu är det lov.
Avslutningen gick relativt snabbt och man fick sina betyg och nytt busskort.
Betygen var.. får man säga utmärkta för att skryta om sig själv? haha
Jag, My, Cliff och Viktor tog en lååååång lunch på Platini dagen i ära.
Haha, alltid lika underhållande :)
Roliga prickar det där, hoho
(My lyckades att INTE snubbla på trappan idag, duktig flicka!)


Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Är sjuuukt hungrig och väntar på att pappa ska komma hem med mat.
Det är över två timmar kvar, men den som väntar på något gott.. ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Var "SERVITÖREN" där idag? :)

Postat av: Ida

Ja det var han, och det var asläskigt!
Han visade insändaren, bad om nummer osv..
stackarn :D

2007-12-21 @ 20:39:39
URL: http://xiida.blogg.se
Postat av: My

Hhih ja jag e en duktig flicka:D

2007-12-22 @ 20:01:11
URL: http://addimy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback