Lycka

Det har varit en dålig dag för att 

  • allt är kaos för tillfället... 
  • jag sov sjukt dåligt inatt
  • det gick bajs hos tandläkaren
  • jag inte hittade några kläder att köpa i stan
  • mina julkort som jag gjorde på julpysslet i skolan blev fula
  • skräckfilmen i skolan sög
  • mina nya byxor är för korta och måste återlämnas

Den blev bättre när

  • jag fick reda på att betygen var satta
  • jag fick höra att Daniel och Daniel ska baka egna lussebullar eftersom att de inte gillar dom med russin i :D (det var egentligen en hemlis, men tussar vad gulligt :D)
  • jag fick ett par skor
  • jag hittade den här bilden från i somras, visst utstrålar den lycka?!

image312   image312


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback