helt sjuk lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Haha, jo..

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Fan vet jag?

Vad åt du senast?
Tuggummi

Har du fått någon komplimang idag? 
Viktor sa att jag hade mormorsörhängen som ser ut att komma från 1800-talet, haha gills det? 

Har du varit med i en rättegång?
Nej. Eller jo tittat på, med skolan

Är du polare med grannarna?
Haha, jadå. Subeyde har tyvärr flyttat *snyft*

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.. Engelska och tyska flytande (?) också.

Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Mitt femte hål i örat för kanske två år sen. Fast det har väl snart växt igen

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår hem från hockeyn

Gay?
Nej..

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej jag är väl ingen klenis :O haha

Har du något husdjur?
AAAALICE

Har du täckt någons hus med toapapper?
Inte vad jag kan minnas

Har du varit på stranden?
Vem i helvete har inte varit på stranden? Sätrabadet, haaallå?! :D

Minns du dina/din musiklärares namn? 
Såklart. Peter och Inga Rising (hette hon verkligen så?) Dom glömmer man inte i första taget ;)

Hur bra är din syn?
Jo den är väl ganska bra

Har du varit på ett party?
Haha.. ja

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej jag är väl inte dum

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Stackars dig

Har du varit utomlands?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Nickans med svart klänning, svarta rosor osv.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag tror dom skulle bli arga för att jag blev avstängd, inte för att jag varit med i ett slagsmål

Var är dina syskon just nu?
ÖÖÖÖÖH. Inte fan vet jag

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj, ingen aning faktiskt. Minns inte drömmar så ofta längre

Vem ringde dig senast?
Pappa

Vilken tid gick du upp imorse? 
Tio i nio

Vad ska du göra i helgen?
Åka till landet

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg och vem är det från?
"Båring" - Cliff

När var du riktigt sjuk senast?
Hm, riktigt sjuk måste varit i våras när jag hade blindtarmsskit

När såg du en kändis senast? Vem var det?
Jerry Williams igår på parkeringen utanför hockeyn. Vem fan har solbrillor klockan halv tio på kvällen i December förutom han?

Vad finns i din bakficka?
Har legins på mig och inga bakfickor

Har du färglinser?
Nej

Vad är det första du gör på morgonen?
Väljer kläder

Vad ska du göra efter det här?
Äta mat. Kanske träffa Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback